Sobota, 1 října, 2022
- Komerční sdělení -magazín

Marketingová strategie Zalanda: chytlavé reklamy i využití influencerů

Módní platformě Zalando před časem téměř nikdo, s jistou nadsázkou řečeno, neutekl. Reklamy s chytlavým hudebním podkresem svůj účel upoutat pozornost splnily vrchovatě.

Značka se navíc ve svých spotech snaží propagovat diverzitu a hojně proto využívá modely s odlišnou barvou pleti a náboženským vyznáním. To je některými konzervativně naladěnými spotřebiteli přijímáno i s jistými rozpaky.

Samozřejmě ovšem sází i klasicky na známé tváře. V reklamách této značky jste tak mohli zaregistrovat třeba oceňovanou francouzskou zpěvačku Camille Lellouche.

V rámci nutné lokalizace své marketingové komunikace pro český trh rovněž Zalando pro svou propagaci využívá tuzemské influencery. Prezentance je multiplatformní a odehrává se například na Youtube nebo na Instagramu.

Chcete se dozvědět více o dalších zajímavostech či o špercích? Mrkněte na náš blog.

Nejnovější články

- Reklama -pr článek

Další články autora

Stay on op - Ge the daily news in your inbox