Módní platformě Zalando před časem téměř nikdo, s jistou nadsázkou řečeno, neutekl. Reklamy s chytlavým hudebním podkresem svůj účel upoutat pozornost splnily vrchovatě.
Značka se navíc ve svých spotech snaží propagovat diverzitu a hojně proto využívá modely s odlišnou barvou pleti a náboženským vyznáním. To je některými konzervativně naladěnými spotřebiteli přijímáno i s jistými rozpaky.
Samozřejmě ovšem sází i klasicky na známé tváře. V reklamách této značky jste tak mohli zaregistrovat třeba oceňovanou francouzskou zpěvačku Camille Lellouche.

V rámci nutné lokalizace své marketingové komunikace pro český trh rovněž Zalando pro svou propagaci využívá tuzemské influencery. Prezentance je multiplatformní a odehrává se například na Youtube nebo na Instagramu.
Chcete se dozvědět více o dalších zajímavostech či o špercích? Mrkněte na náš blog.