Trenér Belly Hadid prozradil summer plan: Dostane vás do formy během 14 dní

Chcete-li před letem vyformovat svou figuru, máme pro vás tipy od trenéra Belly Hadid. Tento plán cviků je jednoduchý, ale velmi efektivní. A to nejlepší – zvládnete ho i doma v obývacím pokoji.

Bella Hadid je jednou z nejžádanějších modelek současnosti a kromě toho, má velmi slušnou fanouškovskou základnu na Instagram. Její popularita roste i díky tomu, že se ženy snaží motivovat k tomu, aby milovali samy sebe a hledali na sobě vždy to dobré. Nikdy se neprezentovala tak, že je se sebou 100% spokojená, právě naopak. Často poukazovala i na své nedostatky, které má podle ní každá z nás a je třeba je vnitřně přijmout.

„Paradoxně, v době mé největší vnitřní krize, nastal největší zlom. Najednou jsem věděla, že buď se úplně zřítím z toho, jaká jsem, jak vypadám, nebo se na sebe začnu dívat jinak. Nikdo jiný na to neměl a nemohl mít vliv, jen já sama. Ono pokud se dostanete na úplné, emoční dno, najdete mnohokrát sílu, o které jste netušili. „

Dnes Bella ví, že jakákoli vnitřní krize se dá překonat. Ona sama právě pro to, začala na sobě intenzivně „makat“. Věnuje se péče o své tělo, což je podle ní klíčem ke spokojenosti každé ženy. Její fitness trenér, prozradil plán na léto, díky kterému se dostanete do formy v průběhu 14 dní. A sama Bella na něj nedá dopustit.

  1. týden

PONDĚLÍ: Dřepy s vlastní váhou (20x), poskoky s tlesknutím (jumping jack – 20x), kliky (10x), střídavé opačné výpady (10 každou nohou)
ÚTERÝ: Tabatové intervaly (4 okruhy / 3 cviky), core těla (45 sekund cvičení / 15 sekund odpočívání)
PÁTEK: Silový okruh (3 okruhy x 3 série)
SOBOTA: Lezení, cyklistika, běh (volba je na vás, celkem 30 minut)

  1. týden

PONDĚLÍ: T ricepsové kliky s přítahem kettlebelu (20x), střídavé boční výpady (15x), střídavé mrtvé tahy jednou paží (10x), box (20 minut)
ÚTERÝ: Tabatové intervaly (3 okruhy / 3 cviky), core těla (45 sekund cvičení / 15 sekund odpočívání)
PÁTEK: švihem Kettlebell, Goblet dřep (20x), výpady s přichytávání Kettlebell (15x), běh (25 minut), skákání na švihadle (10 minut)
SOBOTA: Lezení, cyklistika, běh (volba je na vás, celkem 30 minut)

Přestože je tento trénink skutečně velmi intenzivní, pomůže vám v průběhu 14 dní, krásné vyrýsovat figuru. Bude to chtít trochu intenzivnější pohyb, ale o to více vás potěší výsledky.

Jak radí trenér známé modelky, pokud chcete dosáhnout co nejintenzivnější efekt, snažte se ve stravě vynechat cukr a mléčné produkty. Právě to nám ve značné míře totiž v shazování brání.

Tak co, jdete na to? Léto se pomalu, ale jistě blíží, takže motivace je docela dobrá.

Recent Articles

spot_img

Related Stories

Stay on op - Ge the daily news in your inbox